درباره ی وبلاک
محمدطاها رحمانی در رشته رسانه و فضای مجازی و گرایش وبلاگ توانست در این فراخوان ملی رتبه اول کشوری را کسب کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزشوپرورش با اعلام این خبر گفت:
در این دوره از رقابتهای فراخوان ملی پرسش مهر 19 که با حضور بیش از 2 میلیون نفر رشته شرکتکننده در سطح کشور برگزار شد، 250 نفر از دانشآموزان و معلمان سراسر کشور بهعنوان رتبههای برگزیده فراخوان انتخاب شدند. تعداد دانشآموزان منتخب 120 نفر و تعداد فرهنگیان منتخب 130 نفر است. به گزارش معاونت رسانه و ارتباطات آموزشوپرورش ، علیرضا کاظمی، با اشاره به اهمیت این فراخوان اظهار کرد: در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد ، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح، و دانشآموزان و معلمان در 20 رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستانها ارائه کردند. وی ادامه داد: در این فراخوان آثار برگزیدگان مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانههای استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترینها به دبیرخانه کشوری تحویل میشود. کاظمی از مشارکت بیش از دو میلیون نفر در این فراخوان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تحصیلی از بین تعداد شرکتکننده در مرحله آموزشگاه، پس از برگزاری مراحل ارزیابی منطقهای و استانی، حدود 5 هزار اثر منتخب از استانها به دبیرخانه کشوری ارسال شد. وی افزود: در پایان این مسابقات 252 نفر از دانشآموزان و معلمان بهعنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و در مرحله کشوری در 11 تیرماه 98 از آنها تجلیل میشود. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزشوپرورش سؤال رئیسجمهور در نوزدهمین دوره فراخوان پرسش مهر را مهارتآموزی عنوان و اعلام کرد: در این فراخوان، رئیسجمهور از دانشآموزان سؤال کردند: «در سال گذشته چه مهارتهایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینهدارید. دانشآموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارتآموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارتها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار میآید.» وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال دانشآموزان و معلمان در رشتهها و گرایشهای مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشتههای ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی(وبنوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعههای هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی و خوشنویسی(نستعلیق، شکستهنستعلیق، نسخ و ثلث)، نقاشیخط و در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامهنویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به ارائه اثر در این فراخوان پرداختند. وی در پایان اضافه کرد: با هماهنگی بهعملآمده با صندوق کارآفرینی امید وابسته به نهاد ریاست جمهوری تسهیلات 10 میلیون تومانی برای رتبههای اول و7 میلیون تومانی برای رتبههای دوم و5 میلیون تومانی برای رتبههای سوم اختصاص مییابد.
کتاب مهارت معلمی
نویسنده : قرائتی، محسن
ناشر : مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن
تعداد صفحات : 288ص.
دانلود کتاب:کلیک کنید
منبع:noorshop.ir
از:علی اکبر حسن زاده
ناشر: نشر پلک
منبع:ketabrah.irاز:حسن گرزین
ناشر:انتشارات ویهان
منبع:ketabrah.ir
مؤلفان:حسین بهرامی، مژگان نیکخواه ناشر: ادیبان روز
زبان: فارسی ردهبندی دیویی: 658.453
تیراژ: 1000 نسخه تعداد صفحات: 168
آموزش مهارت های تفکر خلاق
این کتاب به ما کمک خواهد کرد که بر فرآیند تفکر علمی که مبنای تفکر خلاق است، تسلط یابیم و به ما کمک میکند تا:
سایه سخن
ناشر: مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)
نویسنده: عيسی روح الأمينی، مطلب محمدعلی تبار بايی، محمد ناطق و سيد مجتبی بهجتی اردکانی
تعداد صفحات: 94
منبع:buy-pub.miu.ac.ir
کتاب "مهارت های حل مسئله" در صدد است تا این توانایی و مهارت را در خواننده ایجاد کند که بتواند، اولاً: به اطراف خود با کنجکاوی و دقت نگاه کند، ثانیاً: بداند که زندگی پر از مسئله است و فقط مردگان هستند که مسئله ندارند. ثالثاً: حل مسئله کار سختی نیست و با حل آنها به زندگی دلخواه خود میرسد و بالأخره اینکه حل مسئله زیربنا و پایه اساسی خلاقیت و نوآوری است و نیازمند نگاه سیستمی است.
از: فروزان راهی رهبر
ناشر: انتشارات پژوهش اخوت
معرفی کتاب آموزش مهارتهای زندگی ویژه نوجوانان و جوانان
کتاب آموزش مهارتهای زندگی ویژه نوجوانان و جوانان اثر فروزان راهی رهبر با اهدافی نظیر: تقویت اعتماد به نفس، تقویت روحیه مشارکت و همکاری، رشد و تقویت عواطف انسانی، کمک به شناسایی و بیان احساسات، تأمین سلامت جسمی و بهداشت روانی و ارتقاء سازگاری فرد با خودش، با دیگران و با محیط زندگیش شکل گرفته است.
منبع:www.ketabrah.ir